Turboahtimet:


Pro Turbolta  löydät turboahtimia katu- ja kilpa-ajoneuvoihin, myös tractor  pulling. Laajasta valikoimasta voi valita tehon ja käyttötarkoituksen mukaan sopivan ahtimen. Turboja voimme luettelon lisäksi tehdä muunlaisinakin versioina, luettelossa on mainittu yleisimmät käytössä olevat mallit.  Lisäksi valmistamme moottorikohtaisesti juuri tiettyyn moottoriin  mitoitettuja ahtimia. Myös uusien diesel-autojen VNT-ahtimet  ja raskaan kaluston ammattikäyttöön tarkoitetut diesel-ahtimet saatavissa.


GARRETT ,  HOLSET , BORGWARNER, KKK , SCHWITZER , MITSUBISHI , IHI , TOYOTA sekä muut merkit edustettuna meiltä.

Nyt myös kunnostetut vaihtoahtimet japanilaisiin autoihin esim toyotan ct26,  kysy merkki ja malli sekä päivän hinta

Katso uudet tarjoukset!

Pro Turbo -räätälöidyt ahtimet

motorsport.jpg (15956 bytes)
  • Virityskäyttöön tarkoitettu turboahdin
  • Kompressorikotelon AR73
  • Kompressorisiivet 48-65 mm
  • Turbiinikotelo hukkaportilla tai ilman
  • Turbiinikotelon A/R .65-1.2
  • Turbiinin siivet 49-69 mm
  • Kotelot KKK, Garrett, Holset ja Schwitzer runkoihin
  • Hinnat alk 840

1.KKK





k04










k27
















K26volvopenta.jpg



  • K04 viritysahdin 1,8T moottoriin
  • Esim. Audi ja VW
  • Tehdastekoinen upgrade versio
  • Vakioahtimen korvaaja lastutettuun moottoriin
    lisätehoa haettessa
  • Kysy hinta!



  • K03 Turboahdin
  • 1,8T a4 ym.
  • Hinta 725 €










  • K27-ahtimet
  • Bensa- tai dieselkäyttöön
  • Kysy lisää
  • Hinta 560 €

    K27 47-6   turbiinikotelo #6 , Imu 47mm/ pako 65mm 
    K27 47-9   turbiinikotelo #9 , imu 47mm/ pako 65mm
    K27 47-11  turbiinikotelo #11 , imu 47mm/ pako 65mm
    K27 49-13  turbiinikotelo #13 jaettu , imu 49mm/ pako 65mm
    K27 53-17  turbiinikotelo #17 jaettu ,  imu 53mm/ pako 65mm                    
     
    360 ast painelaakerointi vakiona
    Kaikissa T3 laippa 1- tai 2-os , nämä ahtimet soveltuvat erinomaisesti esim. dieselmoottoreihin 4-6 syl.
    Ahtimet ovat hukkaportittomia ja asennettavissa pienillä muutoksilla usean vakioahtimen tilalle korvaavaksi tai virityskäyttöön.








  • Voimaa veneisiin!
    K26-viritysturbot Volvo-Penta TAMD ja KAD-moottoreihin nyt  Pro Turbolta!
    Kuvassa isolla kompressorilla varustettu alkuperäinen tehtaan viritysmalli TAMD ja KAD-moottorille.
    Tuotto riittää 280 hevosvoimaan asti.
     
    Hinta. 1249 euroa.   
     





 

2.Garrett

  • TO3 sarjan perusahdin
  • Tehdasuutena / kunnostettuna
  • Hinta alkaen 750 €
  • TO3 sarjan viritysahdin katuautoihin
  • Kompressoripyörä muutettu
  • Kunnostetuista tai uusista osista koottuna
  • Alk 780 €
  • TO4 turboahdin virityskäyttöön
  • Kompressori 59 mm
  • Turbiini 65 mm
  • Myös muilla mitoilla moottorikohtaisesti
  • Vaatii erillisen hukkaportin
  • Alk 890





  • TO3/4
  • Kompressorit 48-59 mm
  • Pako A/R 63
  • Sisältää hukkaportin
  • Suosituin viritysmalli
  • Kunnostetuista tai uusista osista koottuna
  • Alk 850

 

  • GT32
  • Imu 47mm / pako 54mm
  • A/R 0,69 hukkaportilla
  • Jaettu T3 laippa
  • Hyvä viritysahdin esim dieselmoottoreihin.
  • Hinta 790€

 

  • GT35
  • Imu 50mm/ pako 58mm
  • A/R 0,74 hukkaportilla
  • Jaettu T3 laippa
  • Hinta 839€

 

  • GT37
  • Turbiinikotelot hukkaportilla tai ilman
  • Yli 2.0l moottoreihin
  • 300 - 450hv
  • 61,5 / 56mm
  • Alk 890

 

  • GT40
  • Turbiinikotelot hukkaportilla tai ilman
  • Yli 2.0l moottoreihin
  • 300 - 600hv
  • 59 / 66mm
  • Alk 950

 

  • GT40 turboahdin
  • Hukkaportillisella A/R .83 turbiinikotelolla
  • 3" Pakoputken lähtö
  • T3 laippa
  • Kysy hintaa!
  •  

     

    • GT -sarjan kuulalaakeriahtimet
    • GT25R
    • GT28 60R
    • GT28RS

     

    • Kysy hintaa

     

    • Adapterisarja GT sarjan kuulalakeriahtimiin.
    • Valmis paketti jolla muunnat Garretin pakoputken outlet lähdön helposti V-band liitännäksi.
    • Sarja sisältää liitoskappaleen, V-band kiristimen sekä vastalaipan, tiivisteen, pinnapultit ja mutterit.
    • Hinta 119e
       
       
       
    Garrett kuulalaakeroidut turboahtimet 
    GT2554R
    • Turbiini ar 0,64 53mm trim 62
    • Komp. ar 0,80 42mm trim 60
    • Tuotto n 250hp asti

      885€
     
    GT2560R
    • Turbiini ar 0,64 53mm Trim 62
    • Komp. ar 0,60 46,5mm Trim 60
    • Tuotto n 280hp

      890 €
     
       
    GT2860RS
    • Turbiini ar 0,86 53,8mm Trim76
    • Komp. ar 0,60 47,2mm Trim 62
    • Turbiini ar 0,64 53,8mm Trim 76

      Tuotto riittää n 320hp

      990 €
     
       
    GT2871R
    • Turbiini ar 0,86 53,8mm Trim 76
    • Komp. ar 0,60 49,2mm Trim 48
    • Turbiini ar 0,64 53,8mm Trim 76

      Tuotto riittää n 350hp

      1070 €
     
       
    GT2871R
    • Turbiini ar 0,86 53,8mm Trim 76
    • Komp. ar 0,60 53,1mm trim 56
    • Turbiini ar 0,64 53,8mm Trim 76

      Tuotto riittää n 390hp asti

      1070 €
     
       
    GT3071R
    • Turbiini ar 0,64 56,5mm Trim 84
    • Komp. ar 0,50 53,1mm Trim 56
    • Tuotto riittää n 420hp asti

      1090 €
     
       
    GT3071R
    • Turbiini ar 0,86 56,5mm Trim 90
    • Komp. ar 0,50 53,1mm Trim 56

      Tuotto riittää n 450hp asti

      1090 €
       

     

    3. Holset



    • Holset HX25W
    • Sopii 1,9-2,5 l diesel- tai bensamoottoreihin
    • 840 €

     

    • Holset H1D/C
    • Kysy lisätietoja
    • Hinta alkaen 850 €
    • Holset H1E/D
    • Hyvin muunneltavissa oleva viritysahdin
    • Kompressori Ø 50-60 mm
    • Turbiini Ø 55-65 mm
    • Uuden ahtimen hinta alk 890
    • Jaettu pakopesä
    • Jaettu imuaukko, Ø 100 mm
    • Kompressori 60 mm
    • Turbiini 65 mm
    • Vaatii erillisen hukkaportin
    • Tarvittaessa myös muilla mitoilla
    • Alk 950
    • Holset HX40
    • Sopii 2.0l ja isompiin moottoreihin
    • Saatavilla useita eri kokoja ja malleja
    • Hukkaportilla tai ilman
    • Alk 950

     

    • Holset HX50
    • Sopii 2.0l ja isompiin moottoreihin
    • Saatavilla useita eri kokoja ja malleja
    • Hukkaportilla tai ilman
    • Alk 950
     

     

       
    • Holset HX60
    • Suunniteltu rajuihin kilpamoottoreihin
    • Useita eri turbiinikoteloita
    • Usealla eri siipipyöräkoolla
    • Alk   950 €

     

       

     

    • Holset HX40 SUPER
    • Tehokkaisiin moottoreihin
    • Turbiinikotelot valittavissa 14, 16 jne...
    • Siipikoot 60/64mm
    • Kysy päivän tarjous!
       
    • Holset PRO52
    • Todella tehokkaiden moottoreiden viritysahdin
    • Esim. kiihdytysautot ja vetotraktorit
    • Siipikoot 71/72mm
    • Kysy hinta

     

       
    • Uutuustuote
    • Holset HY35
    • Siipikoot komp. 56mm / pako 58mm
    • Turbiinikotelo nr.8
    • Kysy hinta

    • Pakoputken V-band kiristin 26€

     

       Holset HX80 sekä HX82 sarjan  ahtimet.

    Kysy lisätiedot ja hinta.


    Holset HX35
     
    Kompressori 54mm super
    Turbiini 60mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #12 tai #16
    Hinta 690e
     





    Holset HX50MFS
    Kompressorit 68mm ja 71mm MFS
    Turbiinit 72mm, 77mm tai 80mm
    T4 jaettu laippa
    Turbiinikotelovaihtoehdot  #17, #19, #22, #25
    Hinta 980e
     

    Holset HX40Racebillet
     
    Kompressori 60mm
    Turbiini 64mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelot #12, #14, #16 jne.
    Hinta 940e


    Holset HX55Pro
     
    Kompressori 71mm
    Turbiini 77mm tai 80mm
    T4 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #22 tai #25 jne.
    Hinta 990e
     






    Holset HX55MFS
     
    Kompressori 71mm MFS
    Turbiini  80mm
    T4 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #25 jne.
    Hinta 1290e





    Holset HX35Wsuper
    Kompressori 52mm tai 54mm
    Turbiini 60mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #12 hukkaportilla
    Hinta 690e
     






    Holset HX40super
    Kompressori 60mm
    Turbiini 64mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelot #12, #14, #16 jne.
    HInta 790e






    Holset HX35super
     
    Kompressori 54mm super
    Turbiini 55mm tai 60mm
    T3 laippa
    Turbiinikotelo #8
    Vesijäähdytteinen laakeripesä
    HInta 790e
    Saatavissa myös ilman vesijäähdytystä 749e
     




    Holset HX35 FullRace
     
    Kompressori 54mm super
    Turbiini 60mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #14 tai #12
    Vesijäähdytteinen laakeripesä
    Hinta 790e




    Holset HX27W
    Kompressori 41,5mm
    Turbiini 45,6mm
    T2 laippa
    Turbiinikotelo 8,5 hukkaportilla
    39lbs/min
    Hinta 750e
     



    Holset HX35Pro
    Kompressori 58mm
    Turbiini 60mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #12
    Hinta 690e






    Holset HX35WPro
     
    Kompressori 54mm
    Turbiini 50mm
    T3 jaettu laippa
    Turbiinikotelo #10 hukkaportilla
    HInta 720e
     
     


    Holset HX52Pro
     
    Kompressori 71mm
    Turbiini 71
    T4 laippa
    Turbiinikotelo #16
    94lbs/min
    HInta 1290e





    Holset HX55Race
     
    Kompressori 77mm Racebillet
    Turbiini 80mm
    T4 laippa
    Turbiinikotelot #19, #22, #25 tai #28
    Hinta 1490e



    Holset HY35WSuper
     
    Kompressori 54mm
    Turbiini 58mm
    T3 laippa
    Turbiinikotelo #10 hukkaportilla
    Pakolähtö V-band
    Hinta 1200e



    Holset HX35

    Kompressori 46mm
    Turbiini 60mm
    Turbiinikotelo #8
    T3 laippa
    Valtran jne 4-syl. viritysahdin
    Hinta 790e.

     

    4. Mitsubishi

    • TD05 HRA
    • 49378-01580
    • Evo9 luokiteltu N/A
    • 1495 €
    • Mitsubishi TD04-15T Aero saab.
    • Laippa T25
    • Sopii pienin muutoksin muihinkin Saabeihin mm GT17 korvaajaksi.
    • -->
    • Hinta 900 €
       

     

    5. Schwitzer

    • Schwitzer S2A
    • Sopii bensa- sekä dieselkäyttöön
    • 779 €
    • Schwitzer S2B
    • Sopii katu tai kilpailukäyttöön
    • Kompressorit Ø 50-60 mm
    • Turbiinit Ø 60-65 mm
    • Hukkaportilla tai ilman
    • Alk 900 €
    • Schwitzer S2BG
    • Sopii katu tai kilpailukäyttöön
    • Kompressorit Ø 50-60 mm
    • Turbiinit Ø 60-65 mm
    • Hukkaportilla
    • Alk 900 €
       
     
     

    5. Toyota

    Toyota CT26 vaihtoahdin
    • Supra, Land Cruiser
    • Kysy hinta!

     

     

     

     

    Takuu ei korvaa itse aiheutettuja vikoja .Tällaisiksi vioiksi luetaan esimerkiksi huonon öljynpaineen/ puutteellisen öljynkierron/ epäpuhtaan moottoriöljyn aiheuttamat laakeriviat, huonon ilmanpuhdistuksen vuoksi rikkoutuneet kompressorisiivet (muttereita / kiviä imuaukossa), pakoventtiilin palasien / moottoriosien aiheuttamat turbiinisiiven rikkoutumiset, liian laihan seoksen aiheuttamat turbiinisiiven sulamiset / turbiinikotelon halkeamat, liian suuren ahtopaineen käyttö liian pienellä ahtimella, yleiset asennusvirheet.

     


    Takaisin etusivulle